El brasiler Wellington Silva es desvincula del Levante U.D.
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante U.D. ha proposat a l'Arsenal F.C. la cessió del jugador, Wellington Silva, al C.D. Alcoyano i el conjunt anglés ha acceptat, pel que el brasiler ja no pertany a la disciplina de la nostra entitat.
El davanter s'ha desvinculat hui del nostre club i es marxa cedit pel conjunt londinenc, club propietari dels seus drets federatius, a l´Alcoyano de la Segona Divisió espanyola.
L'atacant, que va nàixer el 6 de gener de 1993 en Rio de Janeiro, va ser firmat pel club britànic procedent del Fluminense al desembre del 2009.
El futbolista es va incorporar al Levante U.D. en el mercat de fitxatges d'hivern de la passada temporada (10-11) i l'equip londinenc va tornar a cedir-lo de cara al començament d'esta temporada (11-12). Des del club volem agrair tant a l'Arsenal F.C. com al davanter la seua col·laboració i desitjar-los la major de les sorts.