Skip to main content
Primer Equip
Valdo s´incorpora al treball en el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Valdo ha représ este matí els entrenaments amb la primera plantilla del Levante després d'un període d'absència després de lesionar-se en el transcurs del partit que va enfrontar a l'esquadra llevantinista i al Granada en l'Estadi dels Carmenes. El jugador patia unes molèsties en els isquiotibials que li van impedir participar en els duels de la Copa del Rei davant de l'Alcorcón i en el primer partit de Lliga de 2012 enfront del Mallorca. “Valdo té bones sensacions. Comença a entrar en el grup. Es pot recuperar per a este cap de setmana”, valorava Jim a la conclusió de l'entrenament davant dels mitjans de comunicació.

Valdo ha completat una sessió eminentment tàctica. Juan Ignacio Martínez ha assajat, a porta tancada, moviments tàctics que els jugadors tractaran de traslladar al partit que el diumenge enfrontarà al Levante i a l'Athletic de Bilbao en Sant Mames des de les 18:00 hores. Amb anterioritat, Jim va organitzar distints exercicis de pressió i possessió. El preparador ha comptat amb la totalitat dels jugadors disponibles amb les excepcions de Juanlu, lesionat de llarga duració, i Arouna Koné, qui ha realitzat un treball específic junt amb Félix Vicente. Pedro López s'ha retirat de la sessió per unes molèsties en els isquiotibials. El grup s'exercitarà demà en les instal·lacions de Buñol des de les 10:30 hores. Serà l'última sessió d'entrenament. L'expedició es desplaçarà a Bilbao el diumenge en vol xàrter.