Koné completa l'entrenament i Pallardó patix uns problemes gàstrics
There are no reactions yet. Be the first!
Koné ha completat l'últim entrenament de la setmana que el planter ha executat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 10:30 hores. L'atacant eburni, entre cotons en les últimes jornades, com a conseqüència del colp en el genoll que va patir en el transcurs de l'encontre entre el Levante i l'Alcorcón en la Copa del Rei, ha participat en la sessió de treball prèvia a l'encontre de lliga enfront de l'Athletic Club.
Koné forma part del llistat dels jugadors blaugranes convocats per al duel davant de l'esquadra roig-i-blanca que es materialitzarà demà, diumenge 15 de gener, des de les 18:00 hores en el feu de Sant Mames. Pallardó és el revers de la moneda. El centrecampiste patix un procés gàstric que li han impedit entrenar amb normalitat i incloure's entre els convocats. Juan Ignacio Martínez ha aprofitat l'última sessió per a treballar l'estratègia i accions eminentment tàctiques.