Armando Lozano Sánchez ha arribat a un acord este migdia amb el Levante UD per a desvincular-se de l'entitat blaugrana. El central de Motril va recalar el passat estiu en les files del club llevantinista i després de disputar dotze encontres en el Levante UD B, Armando va donar el bot al primer equip.
El futbolista va debutar amb la primera esquadra granota el passat 16 de gener enfront del Getafe CF en el partit de volta dels octaus de final de la Copa del Rei, mentres que l'estrena en Primera Divisió va arribar el 9 de març davant del Sevilla FC.
El Levante UD li desitja les millors de les sorts perquè en la nova etapa que hui comença aconseguisca els majors èxits.