Skip to main content
Atlético Levante UD
Arranca el Levante UD B 10/11
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD B ha iniciat en el dia de hui el treball de pretemporada. El filial llevantinista, dirigit per José Gómez, ha arrancat la preparació per a la disputa de la temporada 10/11 en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat blaugrana.

Abarca, Antonio López, Carlos, Dani Galán, Garabato, George, Héctor Gallego, Higón, Jalid, Lois, Mono, Mossa, Paredes i Pascal són els jugadors que fins al moment formen part de la plantilla del filial granota.

Abarca i Héctor Gallego han realitzat treball adaptat junt amb el fisioterapeuta de l'equip al trobar-se en l'última fase de recuperació de les seues respectives lesions -Abarca va ser intervingut quirúrgicament de pubalgia i Héctor Gallego del turmell-, mentres que Mossa ha realitzat la primera part de l'entrenament i posteriorment ha treballat al marge per precaució després que el passat mes de maig patira una fractura en el cap del peroné de la cama dreta.

Per la seua banda, Mono, Higón, Lois, Garabato i Paredes s'han exercitat amb la primera esquadra de l'entitat.