Skip to main content
Primer Equip
La plantilla continua amb el seu treball de pretemporada a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista continua amb els entrenaments de pretemporada, i este matí van tornar a exercitar-se en la Ciutat Esportiva en una sessió en què han combinat el treball físic, en el gimnàs, amb exercicis sobre el terreny de joc.

A més dels jugadors del filial Garabato i Lois que s'unien divendres passat al planter, este matí Luis García ha incorporat als entrenaments a Mono i Higón.

Al contrari, Rubén, Xisco Muñoz i Mora no van participar de la sessió matinal ja que han realitzat les proves d'esforç (ergoespirometríes) en la Universitat de València, encara que s'incorporaran esta mateixa vesprada (19 hores – Buñol).