Skip to main content
Primer Equip
Treball amb baló en la segona sessió d´entrenament de hui dilluns
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha completat la segona sessió d'entrenament del dia a Buñol, amb un entrenament íntegre amb baló en què els de Luis García han realitzat possessions i futbol reduït.

A l'entrenament vespertí s'han incorporat Mora, Rubén i Xisco Muñoz que este matí van realitzar la prova d'esforç en la Universitat de València.

El planter continuarà exercitant-se demà dimarts en sessió única a les 9 hores a Buñol.