Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno es perdrà el partit davant del RCD Espanyol per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno es perdrà el partit del dissabte davant del RCD Espanyol per sanció, després que davant del Rayo Vallecano vera la quinta cartolina groga que ocasiona suspensió.

D'altra banda, Juan Ignacio recupera Iborra que va estar sancionat la passada jornada per la seua expulsió en el Bernabéu per dos grogues.

D'altra banda, Farinós s'unix a la llista de jugadors advertits de sanció junt amb Iborra, Botelho i Munúa que, amb quatre cartolines grogues, es troben al bord de la suspensió.

La resta de llistat de jugadors amb amonestacions és el següent; amb 3 targetes es troben Juanfran, Rubén i Valdo; amb 2 cartolines estan Gustavo Cabral, Koné i Pedro López mentres que tenen únicament 1 amonestació Xavi Torres, Barkero, Juanlu, Pallardó, Óscar Serrano i El Zhar.