Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno reprén els entrenaments en les instal.lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno s'ha reincorporat este matí als entrenaments que el col·lectiu blaugrana ha efectuat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El defensor es va retirar en l'inici de la sessió de dimecres passat després de patir un torcement en el turmell esquerre que li va impedir seguir sobre el verd junt amb la resta dels seus companys d'equip. Del Horno ha completat la matinal desenrotllant amb absoluta normalitat la totalitat dels exercicis dissenyats per Juan Ignacio Martínez. Òbviament, el futbolista estarà en condicions d'afrontar el xoc de dilluns que ve davant del Real Betis després de perdre's la cita del cap de setmana passat a Cornellà-El Prat per acumulació d'amonestacions grogues.

Per la seua banda, El Zhar, a pesar de les molèsties que arrossega en el pubis, que li han mantingut fora dels terrenys de joc en les últimes jornades, s'ha exercitat amb el grup en la matinal. Koné seguix el pla de treball personalitzat establit per a la recuperació de la sobrecàrrega que presenta des de la disputa del xoc davant de l'Espanyol. L'atacant té previst incloure's amb la resta del planter en l'entrenament de demà dissabte. Farinós ha représ les sessions després del procés febril que li va mantindre en llit, si bé ha treballat junt amb el seu preparador personal. La plantilla ha entrenat a porta tancada aspectes tàctics del joc. L'equip s'exercitarà demà des de les 11.00 hores en l'Estadi Ciutat de València.