Skip to main content
Primer Equip
Asier del Horno, únic component de l´esquadra granota que treballa al marge del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Asier del Horno és l'únic futbolista de la plantilla que s'exercita al marge del grup. El lateral es recupera de l'elongació en el soleo de la seua cama esquerra que es va produir en la primera sessió de treball col·lectiva després del derbi disputat davant del València. Este matí, en l'entrenament a porta tancada efectuat en l'Estadi Ciutat de València, el defensor ha complementat un treball específic sobre el camp amb Félix Vicente, recuperador de l'entitat, amb tractament de fisioteràpia.

Per la seua banda, Aranda i Juanfran, dos jugadors amb molèsties físiques en les últimes jornades, es van incorporar ahir als entrenaments i hui han confirmat la seua recuperació. Juan Ignacio Martínez ha aprofitat la matinal per a ultimar els preparatius del partit davant de l'Atlètic de Madrid. El tècnic ha insistit en un treball tecnicotàctic sobre la gespa del coliseu del barri d'Orriols. El grup tancarà demà a Buñol, des de les 10:30 hores, la setmana d'entrenaments.