Skip to main content
Primer Equip
Astiazarán va disfrutar de les mascletà en el balcó de l´Ajuntament junt amb el president del Levante UD i el de la Fundació
There are no reactions yet. Be the first!

El president de la LFP, José Luis Astiazarán, va disfrutar des del balcó de l'Ajuntament de la mascletà que va disparar ahir la Pirotècnia Zarzoso, junt amb el president del Levante UD, Quico Catalán, el president de la Fundació, José Manuel Fuertes, les Falleres Majors de València i l'alcaldessa de València, Rita Barberá.

El màxim dirigent de la LFP, que va estar ahir a València presidint el VI Encontre de Fundacions Esportives, va ser invitat per l'Ajuntament de València a presenciar la mascletà des d'este privilegiat escenari.