Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercita en sessió vespertina en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra granota s'ha exercitat esta vesprada a Buñol en una sessió en què el tècnic ha comptat de nou amb tots els seus hòmens a excepció de Dani Carril i Miguel Pérez, que continuen sent baixa per a esta jornada.

Els de Luis García han realitzat un treball tàctic, accions combinatives i un triangular per a preparar el partit davant del Nàstic de dissabte que ve.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dijous a les 10:30 hores a Buñol, i posteriorment assistiran al balcó de l'Ajuntament de València a presenciar la mascletà.