L'Atlético Levante UD ja coneix nou dates d'amistosos per a la seua pretemporada
There are no reactions yet. Be the first!
L'Atlético Levante UD prepara la pretemporada amb un total de nou amistosos.
El filial granota arrancarà la pretemporada la vesprada de hui amb un duel enfront del Qatar SC a les 18.30 en l'estadi olímpic Camilo Cano. El següent duel serà enfront del Villarreal CF C, el dimecres 2 d'agost, a la Ciutat Esportiva de Buñol. Tres dies més tard, el dissabte 5 i en el mateix escenari tindrà lloc el tercer amistós enfront del CD Castellón B. Una setmana més tard, el 12 d'agost, també a la Ciutat Esportiva de Buñol, l'Atlético Levante UD rebrà a l'Atlético Saguntino.
El filial llevantinista disputarà el dimecres 16 d'agost el seu cinqué amistós, esta vegada a domicili, enfront de l'UD Alboraia. El dissabte 19 d'agost, l'Atlético Levante UD es desplaçarà a Utiel per a jugar enfront de l'Utiel CD.
El conjunt sota els ordes d'Álvaro Del Moral rebrà el 23 d'agost a l'Atzeneta i el 26 d'agost jugarà enfront del CD Buñol en el Beltrán Baguena.
L'últim amistós de la pretemporada serà el dissabte 2 de setembre a la Ciutat Esportiva de Buñol enfront del Móstoles.
L'Atlético Levante UD arrancarà la competició de lliga el cap de setmana del 10 de setembre.