Skip to main content
Primer Equip
Ballesteros completa la sessió de treball a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Ballesteros ha completat la sessió de treball que el planter del Levante ha efectuat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de Buñol. A penes dos dies després de patir un còlic nefrític, els primers símptomes es van produir en la nit del dimarts a dimecres, la qual cosa va motivar que es desplaçara fins a la Clínica Quirón perquè li efectuaran proves mèdiques, el saguer s'ha calçat les bótes per a completar la penúltima jornada d'entrenament de l'actual setmana junt amb la resta dels seus companys d'equip.

Ballesteros, que ahir es va sotmetre a un TAC i a una ecografia, ha participat en els distints exercicis establits pel preparador blaugrana amb absoluta normalitat, si bé s'ha retirat en els minuts finals de la matinal. Juan Ignacio Martínez s'ha referit a l'exquisit comportament del defensor en la seua al·locució davant dels mitjans de comunicació. “Sergio és un segur. Sempre pots comptar amb ell encara que tindrem cautela. Queda l'entrenament de demà que serà més agressiu per a veure com està”, va manifestar el tècnic.