Skip to main content
Primer Equip
Ballesteros i Iborra, baixes per sanció per al partit davant del Celta de Vigo
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio Ballesteros i Vicente Iborra es perdran l'encontre de diumenge que ve (18 hores) davant del Celta de Vigo per sanció, després que el central valencià fora expulsat per doble groga la passada jornada, i el de Moncada vera la quinta cartolina groga, que ocasiona suspensió.

D'esta manera, la llista de jugadors advertits de sanció es queda en tres, Jorge Pina, Xisco Nadal i Geijo, que es queden a la vora de la suspensió amb quatre grogues cada un d'ells.

Molinero, Robusté, Rubén, Reina i Del Moral tenen tres grogues en el seu compte particular; Samuel, Yago i Felipe sumen dos cartolines, mentrestant, Tena, Ballesteros, Pedro Vega, Adrián i Ángel només tenen una.