Skip to main content
Femení
El Femení reprén esta vesprada els entrenaments a Natzaret
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení tornarà als entrenaments esta mateixa vesprada després de disfrutar de tres dies de descans, aprofitant la pausa de la competició de Superlliga. L'esquadra dirigida per Gustavo Duco s'exercitarà fins al divendres de 17 a 19 hores en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret.

El pròxim cap de setmana el conjunt llevantinista tampoc disputarà partit oficial, ja que el campionat es reprendrà el pròxim 3 de maig, data en què l'equip granota s´enfrontarà com a local a la Real Sociedad.