Levante UD 1-0 Atlético Levante UD
Levante UD: P. Cuñat, Hugo Sotelo (Musuayi, 76’), R. Brugué, Arriaga, Bardeli, Etta Eyong, Toljan, Requena (Tay, 60’), K. Tunde (Xavi Grande, 76’), Krug, Marc Santos (Huseini, 46’).
Atlético Levante UD: Ihor (Jordi, 76’), Moya (Siriki, 60’), A. de Castro (Max, 60’), Cortina (Belda, 12’ / Biel, 75’), Calatrava (Álvaro García, 60’), Ethan (Luismi Pérez, 46’), Hugo Goñi (Andrei, 60’), Javi Alonso (Huseini, 46’ / Bruno, 75’), Herranz (Hugo, 60’), Manel Usedo (Adam, 60’), Aldi (Asier Cano, 60’).
Àrbitre: Iván Sánchez.
Gols:
1-0.Bardeli, min. 31
El Levante UD es va emportar la victòria davant l'Atlético Levante UD en el penúltim encontre de la pretemporada, disputat este matí en la Ciutat Esportiva. Un solitari gol de Bardeli, amb un potent tir des de fora de l'àrea, va decantar un partit en què el filial granota va plantar cara al primer equip i va disposar també de les seues oportunitats per a haver alterat el marcador.
L'Atlético Levante UD va eixir a la gespa sense complexos i no va tardar a acostar-se a la porteria rival. Als pocs minuts, Ethan va provar fortuna amb un tir que es va anar prop del travesser. El primer equip, per la seua banda, va anar guanyant presència amb el pas dels minuts i va començar a treballar a la recerca del gol davant un filial ben organitzat, que dificultava els acostaments i obligava els de Luís Castro a buscar alternatives. Roger Brugué i Etta Eyong van intentar trencar l'empat, encara que els seus tirs no van trobar el camí de la porteria. La igualtat en el marcador es va mantindre fins que Bardeli va trobar l'espai per a marcar diferències. El migcampista, des de fora de l'àrea, va executar un potent tir que va acabar superant el porter de l'Atlético Levante UD per a establir el 0-1.
Després del descans, el Levante UD va tornar a eixir decidit a ampliar la seua avantatge. La primera ocasió de la segona meitat va arribar després d'un remat de Etta Eyong que Ihor va aconseguir desviar. Requena va arreplegar el rebuig i va enviar el baló al fons de la xarxa, però l'acció va quedar invalidada per fora de joc. Els de Luís Castro van continuar insistint. Roger Brugué va tindre una nova oportunitat per a ampliar la renda, encara que el porter del filial va tornar a aparéixer per a evitar el gol. Hugo Sotelo també va estar atent al rebuig, però el seu tir es va anar per damunt del travesser.
L'Atlético Levante UD no va renunciar al partit i va continuar buscant l'empat. Luismi Pérez va posar a prova Pablo Cuñat amb un tir que va obligar el porter del primer equip a intervindre per a desviar la trajectòria del baló.
El marcador ja no es mouria. El Levante UD va sumar així una nova victòria en la seua preparació gràcies al gol de Bardeli, mentre que l'Atlético Levante UD va deixar una bona imatge davant un rival de major categoria.
Els llevantinistes afrontaran esta mateixa vesprada el seu últim compromís de la pretemporada. Els de Luís Castro s'enfrontaran al CD Castellón a partir de les 19:00 hores en la Ciutat Esportiva La Coma.