Skip to main content
Primer Equip
Barkero completa la sessió matinal a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Barkero ha protagonitzat la primera sessió de la present setmana que el col·lectiu granota ha executat sobre el verd de la Ciutat Esportiva de Buñol. El futbolista basc ha tornat a la dinàmica de treball del grup que conduïx Juan Ignacio Martínez després de sotmetre's a un tractament conservador durant la setmana passada, compost per sessions de fisioteràpia i aparicions pel gimnàs, a fi de superar les molèsties en el genoll. Barkero ha treballat amb absoluta normalitat completant la jornada que ha suposat l'inici de la preparació del partit que el dissabte, des de les 16:00 hores, enfrontarà al Levante i al Màlaga sobre la gespa de La Rosaleda. Per la seua banda, Dudka i Nikos han realitzat el primer tram de la sessió junt amb el bloc, si bé s'han retirat per a seguir el protocol de recuperació que ha inclòs un treball de força, carrera contínua i moviments amb l'esfèric. El centrecampiste i el lateral s'integraran en breu junt amb la resta dels futbolistes. Juan Ignacio, que s'ha tancat amb l'equip en la sala de vídeo abans de botar a la gespa, ha comptat amb la totalitat dels efectius disponibles, amb la inclusió d'Iván. Diop, Gekas i Navas, amb compromisos internacionals a les seues esquenes, no han participat en l'entrenament.