Skip to main content
Primer Equip
Barkero completa part de l´entrenament amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Barkero ha completat part de l'entrenament matinal amb el grup en la sessió efectuada en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El futbolista basc es recupera d'unes molèsties en la musculatura isquiotibial que, no obstant això, no li van impedir participar en el xoc disputat enfront del Mallorca del passat cap de setmana.

Barkero s'ha exercitat al marge en les sessions inicials de la present setmana, si bé este matí ha combinat un treball específic de recuperació amb presència activa en distints exercicis practicats per la primera plantilla. Per la seua banda, Rubén, amb un fort colp en el genoll, ha treballat amb Félix Vicente, readaptador de l'entitat, seguint un pla específic de recuperació.

Koné i Asier del Horno han realitzat un treball personalitzat de recuperació de les seues respectives malalties.