Skip to main content
Primer Equip
Koné i Asier del Horno seguixen el procés de recuperació fora del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Koné i Asier del Horno són els únics components de l'esquadra blaugrana que s'han exercitat al marge en la penúltima sessió de treball prèvia al partit davant de l'Athletic Club de diumenge que ve. L'atacant i el defensor es recuperen de les seues respectives lesions. Els dos futbolistes han conjugat un treball específic en el gimnàs amb tractament de fisioteràpia.