Skip to main content
Primer Equip
Barkero es retira de la sessió de treball per unes molèsties en els adductors
There are no reactions yet. Be the first!

Barkero no ha conclòs la sessió de treball que el planter ha efectuat des de les 10:00 hores en les instal·lacions de Buñol. El futbolista s'ha retirat amb anterioritat a la conclusió del primer entrenament de la present setmana després de notar unes molèsties en l'adductor de la seua cama esquerra. Barkero, com a mesura preventiva, s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. La resta del planter, amb les incorporacions de Martins i El Zhar, absents en la matinal de divendres passat per permís del club, i les excepcions de Keylor i Gekas, convocats amb les seues respectives seleccions, ha représ l'activitat física després d'un cap de setmana festiu. Els jugadors han iniciat la preparació del duel que diumenge que ve mesurarà al Levante i al Getafe.

Juan Ignacio Martínez recupera per a la cita en terres madrilenyes a Pallardó, ja recuperat del trencament que li ha impedit participar en els últims partits oficials de l'esquadra blaugrana, si bé la tornada lesionada Pape Diop, després de ser convocat per Senegal, convertix en una incògnita la seua inclusió en l'onze inicial. Per la seua banda, Chris seguix el procés de recuperació de la lesió que es va produir en Hannover. El col·lectiu ha conjugat un entrenament físic amb aspectes tàctics. Munúa, amb permís de l'entitat blaugrana, s'ha absentat de la sessió. La plantilla descansarà demà dimarts i reprendrà el treball el dimecres des de les 10:00 hores a Buñol.