Skip to main content
Primer Equip
Bernabé García dirigirà l´encontre Levante UD-UD Salamanca
There are no reactions yet. Be the first!

Gregorio Bernabé García ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre que enfrontarà al Levante UD i a la UD Salamanca diumenge que ve a les 18 hores en l'Estadi Ciutat de València.

En la present temporada este àrbitre ha dirigit tres partits als llevantinistes: Alicante CF-Levante UD (0-2), Levante UD-Xerez CD (2-2) i CD Tenerife-Levante UD (5-1). El col·legiat del Comité Murcià ha arbitrat un total de 17 compromisos en el vigent exercici que s'han saldat amb nou triomfs per als de casa, dos per als visitants i sis empats.

Bernabé García estarà assistit en les bandes per Antonio Gallego García i José Gallego García, ambdós del Col·legi Murcià.