Skip to main content
Primer Equip
Xisco Nadal i Robusté es perdran l´encontre davant de la UD Salamanca per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

El tècnic llevantinista, Luis García, comptarà per al pròxim partit davant de la UD Salamanca (diumenge, 18 hores) amb dos baixes per sanció. Seran els casos de Xisco Nadal i Robusté que dissabte passat van veure la quinta targeta groga del primer i segon cicle d'amonestacions, respectivament.

Per tant, ambdós futbolistes estaran a disposició de l'entrenador per al següent compromís que disputarà el conjunt granota a domicili davant del Córdoba CF la setmana que ve.