Bona participació dels equips de l´Escola en diversos tornejos
There are no reactions yet. Be the first!
Els conjunts de l'Escola de Futbol Base que van participar durant el passat cap de setmana en diversos tornejos van defendre de manera excel·lent els colors blaugranes.
El Benjamí A i l'Aleví A què van disputar el Torneig Alfafar es van classificar en segona i tercera posició, respectivament.
Per la seua banda, l'Aleví B i l'Aleví C es van proclamar campions del Torneig Ayora, mentres que el Benjamí B va ser Subcampió del Torneig Apertura Top 2 de Domeño.