Skip to main content
Primer Equip
Caicedo i Luis García en l´onze revelació de la UEFA
There are no reactions yet. Be the first!

Felipe Caicedo i Luis García han sigut triats en l'onze revelació de la Lliga espanyola 2010/2011, pel màxim organisme del futbol europeu.

La UEFA ha elaborat un equip dels jugadors jóvens de la lliga que amb més força han irromput en esta competició, i en el que el davanter equatorià amb els seus 13 gols ocupa un lloc privilegiat, junt amb Guaita, Mario Gaspar, Musacchio, Ekiza, Rakitic, Javi Márquez, Giovani, Griezmann, Rondón i Muniain. El tècnic llevantinista ha sigut el triat per este organisme per a la banqueta.