Skip to main content
Atlético Levante UD
Jalid podria jugar hui amb El Marroc davant de la RD del Congo
There are no reactions yet. Be the first!

Jalid Kerkich, jugador del Levante UD B, podria jugar esta vesprada amb la Selecció Olímpica del Marroc davant de la RD del Congo en Casablanca.

El llevantinista es troba concentrat amb el combinat marroquí des del passat 26 de maig i hui podria tindre l'oportunitat de defendre l'elàstica de la seua selecció davant de la RD del Congo en partit classificatori per als Jocs Olímpics de Londres 2012.

El segon encontre es disputarà a Kinshasa el pròxim 18 de juny.