Skip to main content
Femení
Sandra Paños va jugar amb la Selecció espanyola Sub-19 davant d´Alemanya
There are no reactions yet. Be the first!

El porter llevantinista Sandra Paños va disputar ahir la totalitat de l'encontre que va disputar la Selecció espanyola Sub-19 davant d'Alemanya, en el segon partit de la Fase Final del Campionat d'Europa que s'està celebrant en Cervia (Itàlia).

Les espanyoles van perdre per la mínima davant de les alemanyes i, després d'haver empatat a un enfront dels Països Baixos en el primer partit, es troben empatades a un punt amb Holanda. Noruega serà el rival de les espanyoles diumenge que ve.