Skip to main content
Primer Equip
Caicedo i Xisco Nadal es perdran el derbi autonòmic per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Felipe Caicedo i Xisco Nadal es perdran el derbi autonòmic de dissabte que ve davant del Villarreal CF per sanció, després que la passada jornada veren la quinta groga i la roja directa, respectivament.

A més, Xavi Torres s'unix a Rubén i Rafa Jordà en la llista de jugadors advertits de sanció amb quatre grogues cada un d'ells.

La resta del llistat de jugadors amb targetes queda de la següent manera: Stuani, Robusté, Javi Venta i Cerra, acumulen tres grogues. Amb dos cartolines es troben Xisco Muñoz, Héctor Rodas, Pallardó, Reina i Valdo, mentres que amb una estan Del Horno, Sergio, Munúa i Gorka Larrea.

Luis García, per la seua banda, tornarà a assentar-se en la banqueta després de complir davant de Sevilla i Getafe els dos partits de sanció que li va imposar el Comité de Competició després de la seua expulsió a Saragossa.