El Levante UD Femení s'ha proclamat en el matí de hui campió de Superlliga després de véncer per 5-0 (Guru, Goretti 2-, Rosa Castillo i Mari Paz) al Torrejón. D'esta manera, l'esquadra dirigida per Félix Carvallo s'alça amb un títol que no aconseguia des de la temporada 01/02.
Les jugadores llevantinistes botaran esta vesprada al terreny de joc de l'Estadi Ciutat de València a l'inici del encontre que disputarà el Levante UD enfront del Getafe CF a partir de les 17 hores per a oferir als seguidors granotes el títol de la Superlliga i al mateix temps rebre l'ovació de la sempre fidel afició de l'entitat blaugrana que hui més que mai ha estat al costat dels seus futbolistes.
Fitxa técnica
Levante UD: Mariajo, Marina (Pepa, min. 67), Maider, Sonia Prim (María, min. 58), Ruth, Sandra (Mayte, min. 67), Rosa Castillo (Naiara, min. 64), Raquel, Mari Paz, Goretti, Guru.
Torrejón: Noelia, Raquel, Marta, Heidi, Anita (Nuria, min. 87), Esther Cuesta (Yolanda, min. 76), Lulu (Silvi, min. 66), Beita (Erika, min. 83), Amaya, Lucía, Saray.