Skip to main content
Femení
Campiones!
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení s'ha proclamat en el matí de hui campió de Superlliga després de véncer per 5-0 (Guru, Goretti –2-, Rosa Castillo i Mari Paz) al Torrejón. D'esta manera, l'esquadra dirigida per Félix Carvallo s'alça amb un títol que no aconseguia des de la temporada 01/02.

Les jugadores llevantinistes botaran esta vesprada al terreny de joc de l'Estadi Ciutat de València a l'inici del encontre que disputarà el Levante UD enfront del Getafe CF a partir de les 17 hores per a oferir als seguidors granotes el títol de la Superlliga i al mateix temps rebre l'ovació de la sempre fidel afició de l'entitat blaugrana que hui més que mai ha estat al costat dels seus futbolistes.

Fitxa técnica

Levante UD: Mariajo, Marina (Pepa, min. 67), Maider, Sonia Prim (María, min. 58), Ruth, Sandra (Mayte, min. 67), Rosa Castillo (Naiara, min. 64), Raquel, Mari Paz, Goretti, Guru.

Torrejón: Noelia, Raquel, Marta, Heidi, Anita (Nuria, min. 87), Esther Cuesta (Yolanda, min. 76), Lulu (Silvi, min. 66), Beita (Erika, min. 83), Amaya, Lucía, Saray.

Árbitro: Ros Calvo.

Goles:

1-0.Guru, min. 3

2-0.Goretti, min. 27

3-0.Rosa Castillo, min. 33

4-0.Goretti, min. 38

5-0.Mari Paz, min. 65