Skip to main content
Primer Equip
Canvi en la planificació dels entrenaments de la primera plantilla del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha vist obligada a canviar la sessió d'entrenament prevista este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, per l'Estadi Ciutat de València, a causa de les fortes ratxes de vent de la província de València.

D'esta manera, els llevantinistes realitzaran tots els entrenaments de la setmana a València en el coliseu granota, per la qual cosa tant dimecres com dijous s'exercitaran a les 10:30 hores en estes instal·lacions.

Demà dimecres Luis García compareixerà en roda de premsa, mentres que tant la sessió del dimecres com la del dijous seran a porta tancada.