Canvi en l´horari del partit de presentació del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
El partit de la presentació oficial del Levante UD, que se celebrarà dijous que ve 13 d'agost davant del Málaga CF, ha patit una modificació en l'horari per un canvi en la programació prevista, i passarà a disputar-se a les 20:45 hores, i no a les 21 hores com s'havia anunciat inicialment.
Els actes previs es mantenen i donaran començament a les 19:15 hores.
Recordem a tots els aficionats que per a la presentació, únicament s'obrirà la zona de tribuna i els abonats tindran l'entrada gratuïta amb el seu passe de la present temporada, mentres per a la resta de públic no abonat el preu únic serà de 10 euros (xiquets gratis fins als 14 anys).
Les taquilles estaran obertes des de les 18 hores fins a l'inici de l'encontre, i es podran adquirir tant els abonaments de la temporada del Centenari, per a tots aquells que encara no l'hagen pogut traure, així com les entrades per a la presentació per al públic no abonat.