Christian Lell: “Em sent molt feliç d'estar ací, és una bona experiència per a mi”
There are no reactions yet. Be the first!
“Em sent molt feliç d'estar ací. Crec que és una bona experiència per a mi”. Va ser el primer pensament que va plasmar Christian Lell, apel·lant a la llengua de Shakespeara, res més aterrar en l'aeroport de Manises al tall de l'una i mitja del migdia. Procedent de Dusseldorf, i estenent una bufanda amb els colors blaugranes impresos, va manifestar la seua intenció d'integrar-se amb la major celeritat possible en l'entramat intern de la societat blaugrana. “Tinc ganes de conéixer els companys, a l'afició, l'estadi”, va relatar. “Tinc ganes de conéixer el club”, va sintetitzar abans d'abandonar les instal·lacions de Manises acompanyat per Miguel Ángel Ruiz, membre del consell d'administració del Levante, i Andrés Garcerá, delegat de l'esquadra blaugrana, així com els seus agents desplaçats fins a la capital del Túria per a formalitzar l'operació contractual que vincula el defensor alemany i a la institució blaugrana per a l'exercici 2012-2013 amb opció a una campanya més. Lell passarà demà el reconeixement mèdic i rubricarà el seu compromís amb l'entitat llevantinista.
Escolta les declaracions de Christian Lell després d'aterrar a Manises.