Skip to main content
Primer Equip
Cinc jugadors, advertits de sanció per a l´encontre davant de l´Elx CF
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tindrà cinc jugadors advertits de sanció per a l'encontre davant de l'Elx CF que es disputa diumenge que ve en el Martínez Valero (17 hores), després que Cerra vera targeta groga en la jornada d'ahir i s'unisca, d'esta manera, a la llista de futbolistes de la primera plantilla formada per Ángel, Ballesteros, Parri i Molinero, que es troben a la vora de la suspensió amb quatre grogues cada un d'ells.

Completen el llistat Jorge Pina, Iborra, Robusté i Xisco Nadal amb 3 targetes; Pallardó, Yago i Reina, sumen dos,;mentres que Geijo, Adrián, Samuel, Rubén, Tena, Álvaro del Moral, i Miguel Pérez només tenen una.