Skip to main content
Primer Equip
Cinc jugadors advertits de sanció per al partit davant de l´Almeria
There are no reactions yet. Be the first!

Stuani, Javi Venta, Xavi Torres, Rubén i Rafa Jordà són els jugadors del Levante UD advertits de sanció amb quatre grogues cada un d'ells, i que es troben a la vora de la suspensió per al xoc davant de l'Almeria de diumenge que ve.

La resta del llistat de jugadors amb targetes queda de la següent manera: Xisco Muñoz, Pallardó, Robusté i Cerra, acumulen tres grogues. Amb dos cartolines es troben Munúa, Héctor Rodas, Reina i Valdo, mentres que amb una estan Ballesteros, Juanfran, del Horno, Sergio, i Gorka Larrea.

Felipe Caicedo, per la seua banda, tornarà a estar a disposició de Luis García Plaza esta setmana, després que es perdera el derbi autonòmic davant del Villarreal per acumulació de grogues.