Skip to main content
Primer Equip
Cinc jugadors del Levante UD participaràn en l´acte solidari "Estrellas del Gol"
There are no reactions yet. Be the first!

Iñaki Descarga, Iborra, Riga, Courtois i el meta del filial, Tejera, participaran demà divendres en la IV Edició de Estreles del Gol, un acte solidari que se celebra anualment a la Comunitat Valenciana i en el que participen els jugadors de Levante UD, València CF i Vila-real CF, junt amb famosos, periodistes o toreros, entre altres.

Els beneficis recaptats en l'edició d'enguany, aniran destinats a l'Associació Espanyola Contra el Càncer Infantil i l'Associació d'Esclerosi Múltiple de Castelló.

La cita serà demà divendres a partir de les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Segorbe.