Skip to main content
Primer Equip
Competició suspén amb dos partits a Luis García i el Levante recorrerà a Apel·lació
There are no reactions yet. Be the first!

El Comité de Competició ha acordat suspendre amb dos partits a Luis García Plaza, després de la reunió que han celebrat esta mateixa vesprada en la seu de la RFEF.

El tècnic llevantinista haurà de complir dos encontres de sanció, segons indica el Comité “per protestar de forma ostensible a un dels àrbitres assistents i al quart àrbitre, en aplicació dels articles 120 i 52 del Codi Disciplinari de la RFEF”.

Els servicis jurídics del Levante UD han informat que recorreran este acord de Competició davant del Comité d'Apel·lació, que es reunix el dijous.