Skip to main content
Primer Equip
Conferència en el Col.legi Sagrada Familia-Patronat Juventut Obrera de Felip Bens i José Luis García Nieves
There are no reactions yet. Be the first!

José Luis García Nieves i Felip Bens faran una conferència en el Col·legi Sagrada Família-Patronat Joventut Obrera demà dimecres, coincidint amb la Setmana Cultural i Esportiva de fi de curs que està celebrant este centre.

La conferència, que versarà sobre el Gimnàstic com a part fonamental del Levante que va nàixer en el Patronat fa cent anys i el seu vincle amb el Levante UD, se celebrarà a les 10:15 hores en este mateix institut, siti en el carrer Poeta Ricard Sant Martí de València. Posteriorment, i dins dels actes de la Setmana Cultural i Esportiva es disputarà un partit de futbol entre els veterans del Levante UD i els del Valencia CF.

En representació del Levante UD assistirà el conseller Ramón Vilar, a més del president de l'Associació de Veterans, Vicente Latorre.