Skip to main content
Primer Equip
Continua obert el termini perquè els abonats retiren l´entrada gratuïta per al Betis
There are no reactions yet. Be the first!

Fins a dissabte que ve estaran obertes les taquilles perquè els abonats que van comprar el seu passe a principi de temporada, puguen retirar la seua entrada gratuïta per a l'encontre que disputarà el conjunt llevantinista diumenge que ve a les 12 hores enfront del Real Betis.

Tots aquells abonats que van comprar el seu passe a principi de la present campanya i que desitgen assistir al dit enfrontament amb un acompanyant, poden personar-se en les Taquilles de l'Estadi Ciutat de València per a retirar la localitat amb què els obsequiarà l'entitat llevantinista.

Estes entrades es poden retirar fins a demà, de 10 a 14 h. i de 16:30 a 19:30 h, i el divendres i el dissabte de 10 a 14 hores.

Per a poder arreplegar esta localitat serà condició indispensable presentar l'abonament de la present campanya.

A més, també fins al dissabte estan a la venda d'entrades per a este partit, pel que fins al dijous es poden comprar en les oficines, mentres que el divendres i el dissabte, de 10 a 14 hores, es poden adquirir en les Taquilles de l'Estadi. El diumenge, estaran a la venda des de les 10:30 hores en les taquilles.

Així mateix, les localitats estaran a la venda en els distints punts de venda FENAMIX que pots consultar en l´apartat del Menú Principal El Club-Venta d´entrades.