Skip to main content
Primer Equip
David Navarro i Chris s´integren al grup en la segona sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

David Navarro i Chris han représ l'activitat amb la resta dels seus companys en la segona sessió de treball que la plantilla ha efectuat, des de les 10:30 hores, en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El saguer no va participar en el retrobament amb els entrenaments en la jornada d'ahir per una inoportuna gastroenteritis que li va impedir botar al verd per a exercitar-se amb la plantilla. David Navarro es va sotmetre a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. Este matí ha completat la jornada amb normalitat ja sobre la gespa i amb les bótes ajustades. Per la seua banda, Chris, amb permís de la societat per a absentar-se en la matinal d'ahir, seguix amb el protocol establit en el procés de recuperació de la lesió que es va produir en l'enfrontament que va enfrontar a l'esquadra blaugrana i al Hannover en partit vinculat a la Lliga Europea.