Ruth García, convocada per als encontres de classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!
Ruth García ha sigut convocada per als encontres de la Fase intermèdia de classificació del Campionat d'Europa que enfrontarà a Espanya i a Escòcia a Glasgow (Escòcia) i en Las Rozas (Madrid), els dies 20 i 24 d'octubre.
La defensa llevantinista està citada dilluns que ve a Madrid per a iniciar la concentració amb el combinat nacional. El desplaçament a Escòcia es realitzarà el dijous 18 d'octubre.
El partit d'anada Escòcia-Espanya se celebrarà el dissabte 20 d'octubre a les 14 hores en l'Estadi Hampden Park de Glasgow (Escòcia). L´encontre de tornada tindrà lloc en la Ciutat del Futbol de Las Rozas el 24 d'octubre a les 18 hores.