Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante tanca la setmana de treball amb un partit a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La Ciutat Esportiva ha despedit els jugadors de la plantilla blaugrana fins a dilluns que ve. No es tracta d'un fet habitual, però els compromisos en l'àmbit de les seleccions concedixen una xicoteta treva en el marc d'un calendari comprimit i d'una exigència supina que els protagonistes del baló tractaran d'aprofitar. Els components de l'esquadra blaugrana han tancat este matí, des de les 9:30 hores, els entrenaments de la setmana amb la disputa d'un improvisat partit sobre el verd del camp número d'un de la Ciutat Esportiva de Buñol. Juan Ignacio Martínez ha reclutat futbolistes del filial per a completar la nòmina dels vint-i-dos futbolistes que s'han enfrontat entre si durant un poc més d'una hora, atés que el preparador no ha comptat amb Gekas, Keylor i Diop, convocats per les seues respectives seleccions, ni Martins o El Zhar, amb permís del club per a absentar-se de la matinal. Els jugadors tenen un llarg cap de setmana per davant per a descansar, i desconnectar del futbol, i per a reactivar les piles davant de l'al·luvió de partits que s'acosten abans de la parada de les Festes Nadalenques. El grup té previst reprendre l'activitat física dilluns que ve des de les 10:00 hores en les instal·lacions de Buñol.