Skip to main content
Primer Equip
Diop ja està a València
There are no reactions yet. Be the first!

Pape Diop ja ha tornat a València després de ser reclutat per la Selecció de Senegal per a afrontar el xoc davant de Costa de Marfil, classificatori per a la Copa d'Àfrica de 2013, que finalment el centrecampiste granota no va poder afrontar per l'esquinç en el genoll que es va produir en un cas de l'entrenament de dimecres passat amb el combinat del seu país d'origen. El futbolista ha arribat a l'estació Joaquín Sorolla de la ciutat del Túria al tall de les 10:15 hores procedent de Madrid. “Em sent molt millor que fa uns dies”, va admetre després de descendir de l'AVE que el va conduir de volta a terres valencianes després d'aterrar a Madrid procedent de Dakar. Diop fixa la seua atenció en el nou desafiament de lliga que afrontarà el Levante el pròxim cap de setmana. El centrecampiste destil·la optimisme. “Espere arribar al partit davant del Getafe”. El jugador s'incorporarà demà a la disciplina del grup en el primer entrenament de la setmana que el col·lectiu efectuarà des de les 10:00 hores a Buñol.