David Navarro i Iborra s'exerciten amb el grup i Gekas treballa al marge per una lumbàlgia
There are no reactions yet. Be the first!
David Navarro i Iborra han représ els entrenaments en la segona sessió de la setmana després de no exercitar-se en la jornada efectuada en la vesprada d'ahir en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Buñol. El saguer i el centrecampiste presentaven molèsties físiques i van realitzar un treball específic de fisioteràpia en la sala mèdica. Hui han représ l'activitat en l'entrenament previ a l'enfrontament de Copa que demà enfrontarà al Levante i al Melilla en la Ciutat Autònoma. Per la seua banda, Fanis Gekas, amb una lumbàlgia, no ha botat a la gespa per a entrenar amb la resta dels seus companys. Juan Ignacio ha ultimat els preparatius de l'encontre que suposarà l'estrena de l'entitat blaugrana en la Copa del Rei de l'exercici 2012-2013. El tècnic ha aprofitat la sessió vespertina per a incidir en qüestions tàctiques i tècniques i per a recordar l'estratègia.