Skip to main content
Atlético Levante UD
Derrota del Levante UD enfront del Villarreal CF en el segon compromís del COTIF (2-3)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD: Saúl, Víctor García (Alberto, min. 51), Salinas, Lois (Santafé, min. 54), Pascal, Omar, Mono, George (Sergio Marchante, min. 51), Llácer (Jesús, min. 71), Gozalbo, Jalid.

Villarreal CF: Kilian, Óscar (Eixea, min. 45), Fran (Joselu, min. 45), Omar, Llorente, Nico, Fofo (Mandi, min. 72), Borja, Cubillas, Chumillas, Mauricio (Juanjo, min. 58).

Àrbitre: Bernal Moreno. Va amonestar als jugadors del Villarreal CF Eixea, Fofo, Cubillas i Chumillas. Va expulsar amb tarjeta roja a Eixea i al porter suplent Mariño.

Gols:

0-1.Mauricio, min. 6

1-1.Mono (p), min. 8

1-2.Fofo, min. 42

1-3.Joselu, min. 53

2-3.Omar, min. 75

El Levante UD va caure derrotat en el segon compromís del XXVI Torneig Internacional Sub-20 de L´Alcúdia davant del vigent campió, el Villarreal CF. Els de José Gómez van ser els primers a posar en perill la porteria contrària després que George, en els primers compassos del partit, enviara el baló al pal.

No obstant això, els primers que van sorprendre el seu rival van ser els castellonencs que als 6 minuts es van avançar en el marcador. Els llevantinistes es van reposar ràpidament i tan sols dos minuts després el col•legiat va assenyalar la pena màxima per mans i Mono va establir l'empat des dels onze metres.

Amb l'empat, les forces d'ambdós conjunts es van igualar i l'encontre es preveia renyit. El Villarreal CF tractava d'aprofitar la velocitat dels jugadors de banda per a acostar el baló a l'àrea contrària, per la qual cosa els defenses llevantinistes van haver d'emprar-se a fons. En el minut 20, Mauricio va servir un perillós centre des de l'esquerra i Cubillas a punt va estar de convertir-lo en gol. Saúl ho va evitar. El Levante UD va estar a punt d'avançar-se en l'electrònic en el 33 darrere d'un centre de Lois des de la dreta que va arreplegar Omar, però el seu llançament es va anar fora.

Ambdós conjunts no donaven cap facilitat al seu rival i els va costar crear ocasions clares de gol gràcies al bon treball en defensa dels equips. L'esquadra granota va defendre molt bé els seus interessos, però pocs minuts abans d'anar-se al descans, en el 42, els castellonencs van anotar el segon gol darrere d'un rematada de cap de Fofo que va rebre un centre des de la dreta.

Este tant va suposar un gran respir per a un Villarreal CF que va afrontar la segona mitat amb major tranquil•litat. Els dirigits per l'exporter llevantinista José F. Molina van botar al terreny de joc amb l'objectiu de repetir els primers compassos del primer temps per a marcar un altre tant i sentenciar l'encontre. Cuques verinoses a punt va estar d'aconseguir-ho en els primers instants de la represa i en el minut 53 Joselu, darrere d'un rebutge de Saúl, va batre el porter i va establir el 1-3 en el marcador.

El Levante UD no va abaixar els braços en cap moment i va posar tot el seu interés a retallar distàncies. Mono, en el minut 70, amb una jugada individual per banda esquerra va esgotar fins a línia de fons i va buscar una bona posició per a llançar el baló. Este es va anar fora. Tan sols cinc minuts després Omar per l'esquerra es va endinsar en l'àrea i, sense pensar-s'ho dos vegades, va llançar decididament l'esfèric a la porteria rival. 2-3 en el marcador.

Els de José Gómez encara van disposar d'un parell d'ocasions per a empatar, però no va poder ser.

El Levante UD disputarà demà dimarts un nou compromís enfront de la Selecció de Brasilia a les 20:30 hores.

Fotografia: www.cotifalcudia.com