Esther, convocada per a entrenar amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha sigut convocada per a exercitar-se a les ordes del Seleccionador nacional Sub-19.
La davantera llevantinista haurà d'estar el dilluns 31 d'agost en l'Aeroport de Barajas per a dirigir-se, junt amb la resta de futbolistes seleccionades a Las Rozas. Allí treballaran fins al 3 de setembre, data en què tornaran a les seues respectives ciutats.