Skip to main content
Primer Equip
Dinar de la primera plantilla llevantinista en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha reunit al terme de l'entrenament en El Raconet de l'Estadi Ciutat de València per a celebrar una menjar entre tots els seus els integrants que continuen fent gala de l'excel·lent sintonia que té el vestuari granota en la present temporada.

En eixa ocasió la torrá va anar a càrrec del tècnic Luis García Plaza, que tenia pendent un àgape amb la plantilla per la falta que va anotar Rubén Suárez en l'encontre davant del Xerez CD.