Skip to main content
Primer Equip
Diop completa la sessió i Navarro i Iborra s'exerciten al marge
There are no reactions yet. Be the first!

Navarro i Iborra no han participat en el primer entrenament de la setmana que el Levante ha efectuat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 17:00 hores. Els dos jugadors presenten molèsties musculars i s'han sotmés a tractament específic de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. Juan  Ignacio ha iniciat esta vesprada els preparatius del partit de dijous que ve davant del Melilla que suposarà l'estrena de l'esquadra blaugrana en la Copa del Rei. El preparador ha comptat amb la totalitat de la primera plantilla amb l'excepció de Dudka. Rubén i Garabato, com sol ser una norma durant l'actual campanya, s'han exercitat amb el grup. La pluja hi ha marcat el desenrotllament d'una sessió que s'ha prolongat per espai d'una hora i mitja aproximadament. El menú ha inclòs exercicis amb baló, finalitzacions en accions conduïdes des de les bandes i un partit en un espai limitat del terreny de joc. Diop, el qual va finalitzar el duel davant del Granada amb molèsties, ha completat la totalitat de la jornada de treball. El planter entrenarà demà des de les 17:00 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Mitja hora abans un integrant del bloc atendrà als mitjans de comunicació en la sala de premsa del feu d'Orriols.