Distés dinar entre els mandataris del Rayo i del Levante en El Txistu
There are no reactions yet. Be the first!
El Restaurant Mesón El Txistu va servir d'escenari per al tradicional dinar de germandat entre les representacions del Consell d'Administració del Rayo i la cúpula directiva del Levante que va preludiar el partit disputat per ambdós esquadres sobre el verd de Vallecas des de les 23:00 hores. L'entente de cordialitat i un clima distés va marcar este encontre.