Skip to main content
Primer Equip
Distesa jornada de treball sobre el verd del Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante UD ultima la preparació del partit del cap de setmana davant del Getafe. Els jugadors que prepara Lucas Alcaraz s'han exercitat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 11:00 hores. El grup ha iniciat la matinal en la sala de premsa del coliseu d'Orriols. El suport audiovisual els ha permés estudiar les característiques del seu pròxim adversari. Al tall de les 11:20 hores els integrants del planter han botat al verd. Els jugadors granotes s'han sotmés a un entrenament més lleuger que els efectuats en les últimes jornades. No tots els integrants del col·lectiu han botat al rectangle de joc. Va ser el cas de Momo Sissoko.

El centrecampiste ha realitzat un treball de recuperació junt amb els fisioterapeutes del club. El descens global en les càrregues del treball desenrotllat ha propiciat un tipus d'entrenament diferent per a alguns futbolistes que han vist reduïda la seua participació junt amb resta dels seus companys. Rafael ha participat dels distints exercicis junt amb la totalitat del bloc. L'atacant no es va exercitar el dimarts per una faringitis i en la jornada d'ahir va realitzar un treball de recuperació personalitzat. Per la seua banda, Pape Diop s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia. La plantilla s'exercitarà demà en el Ciutat des de les 11:00 hores i es desplaçarà a la vesprada a Madrid per a afrontar el dissabte el transcendental duel davant del Getafe.