Doble entrenament amb preeminència del treball ofensiu i defensiu en la segona jornada en La Manga
There are no reactions yet. Be the first!
L'entrenament vespertí d'ahir dilluns va ser un aperitiu. Els jugadors blaugranes van realitzar una sessió de regeneració després de cobrir amb autobús el desplaçament entre València i Cartagena. Pallardó i Farinós, amb molèsties físiques, no van prendre part en la jornada de vesprada mentres que els arquers de l'entitat es van exercitar al marge en el gimnàs de complex baix la supervisió de Pepe Martínez Puig. La intensitat va variar en la jornada de hui dimarts. El grup ha treballat en doble sessió des de les 9:30 hores i ha repetit a partir de les 18:30 hores. Al matí el preparador blaugrana ha dividit al planter en dos grups diferenciats. Uns laboraven en el camp de gespa, incidint en qüestions estrictament defensives, mentres que la resta dels jugadors s'exercitaven en el gimnàs durant uns tres quarts d'hora.
Les tornes canviaven. Del gimnàs al terreny de joc i viceversa. A penes unes hores més tard, tots els integrants del planter coincidien sobre el past verd. Juan Ignacio Martínez accentuava les qüestions defensives i ofensives sobre altres aspectes. D'esta manera, els protagonistes del baló realitzaven exercicis d'un contra u, dos contra dos i tres atacants contra dos defensors. Era una obligació, i una verdadera obsessió per al tècnic, finalitzar davant de la meta defesa per Munúa, Keylor o Garabato. La vesprada ha conclòs amb un partit disputat en un espai tancat per tres porteries. Pallardó ha treballat junt amb Félix Vicente, readaptador del club granota mentres que Farinós ha completat les sessions amb normalitat.